Search This Blog

Loading...

Followers

Thursday, February 10, 2011

xde mood!

apsal le tade mood nak keje this week? is it sbb cuti lame sgt..huhu..
mmg rase malas tahap gaban rasenyer nak reply email or layan hal2 keje..hmmm...
smoga hari ini, semangat yg hilang akan kembali semula seperti sediakala...Amin..

today, anak2 bangun lambat lg..hehe..
as usual abg lutfi kena tulis nama sbb dtg skolah lambat..heheh..
but ummi not so worry coz ramai lagik yg dtg sewaktu ngan abg lutfi..
boleh camtu????

hahahaha
tak sesuai k...
tapi abg lutfi agak susah la bangun pagi..
adik balqis pun same..ade je la benda yg tak kena pagi2..
sbb tak sikat rambut pun bleh melalak..tak bleh mood tak kena sikit..huhu
tapi adik balqis tu, semlm sbb nak ikut abah gi beli gula2 je kat kedai n abah tak bg ikut jugak..
melalak sakan cam sakit tu...huhuhu..sakit telinga ummi ni ha...end up ummi wat bolayan jek..hahaha...
tapi lama2 nak bolayan tak bleh gak..sbb telinga tak tahan dengar..membebel2 gak kat die..lagi membebel lagik kuat die melalak..sampai mata cam nak bengkak gitu...sakan sungguh melalak..but itulah peel adik balqis melalak....hihi..

ummi doakan semoga adik lagi behave bile dah sekolah lama sikit nanti yer.. :)
you're good girl dear.. :)

anyway, ummi love both of u so much...... :)

No comments:

Post a Comment