Search This Blog

Loading...

Followers

Wednesday, June 24, 2009

balqis new hair cut...:)



Ini lah rambut baru saya..Abah n ummi yg potong...abah dah rimas tengok saya sokmo nak ngamuk bile ade benda tak kena..heheh..so, abah assume yg saya agak rimas dengan rambut saya yg lama...cuma ummi yg sayang sgt dengan rambut saya....ummi mintak abah tangguh sesi pemotongan rambut sehingga habih kenduri season....sbb nanti tak chumel la pi kenduri ngan rambut yg cam 'boy' ni kan...huhu....

sesi pemotongan rambut dimulakan di atas katil...sbb ummi dah berkali2 pujuk saya utk potong rambut..tapi saya tanak...end up abah potong rambut saya semasa saye tengah syok minum susu atas katil..hehe...then, ummi touch up la bg cantik2 sikit...cantik ker? senget benget kan...hehe....

sesungguhnya saya merasakan agak lega dan ringan kepala saya setelah berambut seperti ini...Alhamdulillah...ummi berangan2 tanak potong rambut saya sehingga raya nanti..InsyaAllah..sempat la rambut saya panjang balik n jadi chumel balik....:)

**saya=balqis

3 comments:

  1. x tahan tgk t-shirt Balqis..kalo ammar tgk mesti dia pon nakk...

    ReplyDelete
  2. zue: t-shirt tu sorang satu dpt..tapi berebut gak..sbb gambo nyer lain sket kot..hahah...balqis nak abg die punyer..abah diorang beli kat petronas tu..beli sorang satu takmo bg berebut tp berebut jugak..hahahah

    ReplyDelete
  3. hehe yati pon beli utk idlan n cousin2 depa time balik kedah ari tuh. Sumer hepi banget dpt tshirt tuh. Utk firas je takde sbb tade size kocik :p

    ReplyDelete